het einde van de vakantie nadert

1 november 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag een heerlijke, mooie en gezellige dag gehad, vanuit Stellenbosch naar een plaats gereden waar hele lieve kleine pinguïns zaten. Lekker aan de kust. Daarna naar Kaap de goede Hoop gereden, een plek waar 2 oceanen elkaar ontmoeten. Het is het meest zuidelijkste punt vh Afrikaanse continent.

Toen naar de zeehondjes, weer met een boot. Volop over de golven varen, lachen, gieren, brullen op dek. Niemand kon goed blijven staan.

Daarna als afsluiter de Tafelberg op!!!
De Tafelberg zit vaak in de mist, of je kan niet naar boven vanwege te veel wind.
Alles ging goed, tot we er aankwamen. Toen gingen er geen liftjes meer naar boven vanwege te veel wind, was erg jammer natuurlijk. Maar onze reisleidster en buschauffeuse kennen daar de weg en toen zijn we ergens heen gereden waar je de Tafelberg geweldig goed kon zien!!!

Wowww, wat een uitzicht over Kaapstad zeg!!!
Aangekomen in ons hotel in Kaapstad, ons laatste hotel vd reis.... Ahhhhhh.
Samen met de groep gegeten en gelijk afscheid genomen van onze twee kanjers. Een top chauffeuse en een geweldige reisleidster. En een gezellig gevarieerde groep medereizigers...
De medereizigers vroegen hoe WIJ (JONKIES) het vonden tussen de oudjes. Wij vonden het top, hebben ons ook niet anders gedragen ofzo.

We hebben drie prachtige weken gehad, waarin we veel gezien hebben. Veel informatie over dit prachtige land hebben opgenomen. Geweldige parken en schitterende natuur gezien. Geweldige momenten gehad bij het zien van diverse dieren.
Een vakantie om niet snel te vergeten!!!

Morgen nog naar Robben eiland, waar Nelson Mandela zijn gevangenschap heeft doorgebracht, en dan zit het erop.
Dan worden we bij het vliegveld afgezet, en vliegen we met een tussenstop in Dubai door naar Amstersdam, waar we maandag zullen aankomen.

Laterrrrr

1. Betsie ramsteyn:
    1 november 2014
    Nog eem hele leuke laatste dag em eem goede terug reis
  2. Marian:
    1 november 2014
    Geniet nog van je vakantie en een goeie terug reis
  3. Eric:
    2 november 2014
    fijne terugreis ciaooo
  4. Jan:
    2 november 2014
    dus er komt nu een einde aan jullie geweldige vakantie waar je je leven lang aan terug kunt denken, goeie reis terug en tot hoors.