rustige dagen

31 oktober 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hoihoi,

We hebben een paar hele rustige dagen achter de rug!
We zouden naar een zonsondergang gaan, helaas viel die in het water, vanwege regen, onweer en bliksem.
Het plaatsje Graaff Reinet lopend leren kennen. De gids was een echte trotse local. Vele huizen daar zijn in Victoriaanse stijl gebouwd.

Daarna doorgereden naar de badplaats Knysna, leuk plaatsje. Vanuit daar zijn we in een open boot de zee opgegaan om walvissen en dolfijnen te zien, we hebben ze gezien, maar ze lieten zich niet echt zien. Geen hoge sprongen etc.... Heel jammer. Wel naar een rots gevaren die vol zat met zeehonden. Dat was wel een geweldig gezicht!!!

Een afwisselende dag daarna,
eerst naar een WildlifePark. Erg mooi, met leeuwen, krokodillen, cheetah's, etc etc...dit keer zaten ze achter de hekken!
Daarna door naar de struisvogel boerderij. Dat was echt hilarisch, gekke beesten...
Sylvia en Bram hebben gereden, ik alleen erop gaan zitten voor de foto.
Ik heb ze wel een 'nekmassage' laten geven,

Daarna doorgereden naar grotten, die waren erg mooi.

Vrijdag gingen we naar Stellenbosch, langs een paar wijnproeverijen, maar die sloegen wij over!!! Wij hebben ondertussen lekker vd zon genoten. Die zon hebben we te weinig gezien.

Groetjes
Bye bye

1. Jan:
    31 oktober 2014
    Jullie hebben echt wel veel gezien, geniet er nog van de komende dagen en als je dan toch weer naar huis moet: prettige terugreis. groeten oom Jan.
  2. Eric:
    31 oktober 2014
    mooi verhaal veel gezien nog fijne laatste dagen in zuid Afrika
  3. Betsie ramsteyn:
    1 november 2014
    Wat een avontuur weer. Ik heb het filmpje van sylvia gezien was wel heftig vondt ik. Nog veel plezier de laatste dagen
  4. Ans:
    1 november 2014
    Nog een paar dagen lekker genieten daar in dat verre land en dan veilig weer naar huis.
  5. Pa en ma:
    1 november 2014
    het zit er bijna op,jullie hebben het wel naar de zin gehad,denken wij.morgen weer veilig op huis aan.goede vlucht,doeiii