Swaziland , boottocht, Lesotho en nog meer.

26 oktober 2014 - Oos-Londen, Zuid-Afrika

Hallleeej,
Weer een berichtje van ons!!!
Dagje naar Swaziland geweest, traditionele Dans en zang cultuur gezien, we moesten ook mee doen, "every move is a dance"!! We hebben beeldmateriaal!
Ook zo'n hutje bezocht,
Oh ja die groep die voor ons zong, komt in juni naar Nederland, o.a naar Festival Mundial!!!

De andere dag naar het st. Luciameer gegaan, daar met een boot gevaren waar nijlpaarden en krokodillen lagen!!! Was erg mooi!

De ene lokatie is nog mooier dan de andere!
Door naar Drakensbergen gereden, wat een mooie omgeving.

Een dagje naar Lesotho geweest, Lesotho is een land omringd door Zuid-Afrika. Daar kom je via de SaniPas. Een geweldige route met een speciale jeep. Het hoogste punt van Zuidafrika. Ook een beetje gezien hoe de lokale bevolking daar leeft.
Indrukwekkende dag.

Vandaag een game drive (de 4e al) gedaan. Deze keer ook weer door een geweldig landschap, dit keer was het hoogtepunt het zien van een leeuwen familie van dichtbij, een meter of 3.
Zeer indrukwekkend!
Daarna een wandeling met olifanten gedaan, we mochten ze voeren, aanraken en mee op de foto....ook weer geweldig.
Toen mochten we ook nog tussen 3 jonge cheeta's lopen en ze aanraken, echt onwerkelijk!
Even een heerlijke lunch genuttigd en ons klaargemaakt voor de quadbiking!!!
Uiteindelijk zijn alleen Bram en Sylvia met de gids gegaan, mijn quadbike viel bij het proeftijd al vaak stil.
Het was een geweldige dag..... ja de zoveelste!

Foto's kan ik helaas niet plaatsen, op mijn/ onze fb pagina zie
je wel diverse Foto's!!!

Hmmmm, over een week zitten we alweer in vliegtuig naar huis.... gelukkig gaan we nog heel veel bekijken en meemaken. De vakanie kan nu al niet meer stuk.

Heel veel groetjes van ons,
Tot een volgend avontuur!

1. Pa en ma:
    26 oktober 2014
    Heel mooie dingen krijgen jullie te zien , zo te lezen, geniet nog van de laatste week daar, tot hoors doeiii
  2. Marian:
    26 oktober 2014
    Lijkt me een super reis,
    Groetjes en geniet er nog van.
  3. Betsie ramsteyn:
    26 oktober 2014
    Klinkt alemaal super wat hebben jullie een mooie vakantie. Geniet er nog lekker van. Groetjes
  4. Corrine:
    26 oktober 2014
    Geniet nog maar lekker van de laatste week. Klinkt allemaal heel onwerkelijk.
  5. Michelle:
    26 oktober 2014
    Wat super om allemaal te lezen! Geniet er nog even van!! Al dat moois, ben echt benieuwd naar al de verhalen en foto's ☺️
  6. Els:
    26 oktober 2014
    Wat leuk om dit allemaal te lezen. En wat hebben jullie al veel gezien geniet er nog enorm van. Een hele ervaring
  7. Jan:
    27 oktober 2014
    Nog een hele interesante en leuke week geniet ervan jij en je vrienden.