wat info...

20 oktober 2014 - Hazyview, Zuid-Afrika

Ohja, de reisleidster is 70 jaar.... doet dit sinds 15 jaar. Nadat haar man is vermoord. Ze verteld alles met trots.
Ze kan wel nederlands praten, maar wil liever zuidafrikaans blijven praten! Wij vinden het een grappige taal, en sommige woorden lijken wel op z'n Brabants.
Iedere ochtend moeten we om 7u de koffers voor onze hotelkamers zetten (die worden dan naar de bus gebracht), en dan ontbijten en om 8u rijden we weg.
Een paar dagen geleden werden we zelfs door een "uitzwaai team" toegezonden, wat een heerlijk moment.

Tot nu toe hebben we al vele mooie dingen gezien en beleefd maar volgens de bus chauffeuse, moet het mooiste nog komen!!??!!?

Ik hou jullie op de hoogte .....

Groetjes

1. Betsie ramsteyn:
    20 oktober 2014
    Wat leuk dat je dit doet. Ik ga je volgen. Zo blijf ik nog beter op de hoogte van wat jullie beleven. Nog heel veel plezier met dit grote avontuur. Groetjes aan jullie alle 3.
  2. Pa en ma:
    20 oktober 2014
    Zo te lezen hebben jullie het erg naar de zin, ook mooie fotos gezien, geniet ervan , en wij volgen jullie, tot later, doeiiiii
  3. Corrine:
    20 oktober 2014
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet van jullie vakantie.
  4. Jan:
    20 oktober 2014
    leuk om te horen dat jullie het naar de zin hebben, alleen schrijft jou daddy dat de foto's mooi zijn. die staan zeker op face-book? wil je er ook op deze reislogger zetten, of lukt dat niet?
  5. Eric:
    20 oktober 2014
    mooi om te lezen geniet er nog van de rest van de vakantie